Web, Search & kreiranje sadržaja
Istraživanja

Strateško planiranje


Strategija kompanije prevodi strateškom planiranju komunikacija. To je početak i kraj priče. Zvuči logično, ali nije uvek tako. OppositeMind radi sa svojim klijentima na razvijanju strateškog pristupa internih i eksternih komunikacija.

Radimo zajedno sa vašim timovima i to je suština našeg pristupa. Ne radimo za vas, nego sa vama. Employer branding kampanje radimo kreiranjem multidisciplinarnih timova unutar vaše organizacije, gde je neophodno involviranje HR i marketing odeljenja. Krećemo od definicije cilja, gde često učestvujemo u definisanju istog, zatim analize tržišta, ciljne grupe i nakon toga zajednički dolazimo do adekvatne poruke, koja pre svega treba da bude u skladu sa opštim vrednostima i principima koje kompanija ima.

Eksterne komunikacije radimo sa kompanijama, malim i srednjim preduzećima, koja ne moraju neophodno imati službu marketinga u okviru svoje strukture. To znači da naš tim jednostavno više pažnje i vremena posvećuje analizi kompanije njenoj strategiji i opšte definisanim ciljevima.

Isto tako radimo sa velikim marketing i komunikacionim timovima unutar kompanije, kako bi smo savetovanjem unapredili procese strateškog planiranja komunikacija, što internih što eksternih.