O nama
Larisa Zdravković svoju profesionalnu karijeru gradila je radeći u vodećim domaćim i svetskim medijskim agencijama. U periodu od skoro 10 godina, radila je kao kez account za mnoge globalne oglašivače poput Nestle, Mondelez, SberBank, Reiffeisen, Ferrero i druge.
Nakon godina provedenih u medija biznisu, a prošavši kroz različite menadžerske pozicije, odlazi u Ministarstvo Finansija Republike Srbije, gde je 3 godine obavljala funkciju pomoćnika ministra, gospodina Dušana Vujovića, kao deo njegovog najbližeg tima. Bila je potpredsednica pregovaračkog Poglavlja 32- finansijska kontrola, kao I Nacionalni projektni direktor na projektu koje je sprovodio UNDP uz podršku SDC.
Nakon toga pridružuje se izvrsnom odboru jedne od vodećih IT kompanija u Srbiji, Saga NFG, kao direktor korporativnih poslova I komunikacija. Tu usavršava svoje znanje o komunikacijama, ali I mnogo savremena tehnološka znanja koja će je uputiti na mesto savetnika za komunikacije pri kabinetu za tehnološki razvoj I inovacije Vlade Republike Srbije.
Larisa je radila kao konsultant za razvoj i implementaciju komunikacionih strategija, ali i opšteg biznis unapređenja za IPSOS, Antena grupu, UNDP I mnogih drugih.
Magistar je organizacionih nauka, gde je završila I osnovne studije. Takođe, sertifikovani je interni revizor u javnom sektoru.
Larisa je radila kao konsultant za razvoj i implementaciju komunikacionih strategija, ali i opšteg biznis unapređenja za IPSOS, Antena grupu, UNDP I mnogih drugih.
Magistar je organizacionih nauka, gde je završila I osnovne studije. Takođe, sertifikovani je interni revizor u javnom sektoru.
Larisa Zdravković svoju profesionalnu karijeru gradila je radeći u vodećim domaćim i svetskim medijskim agencijama. U periodu od skoro 10 godina, radila je kao kez account za mnoge globalne oglašivače poput Nestle, Mondelez, SberBank, Reiffeisen, Ferrero i druge. Nakon godina provedenih u medija biznisu, a prošavši kroz različite menadžerske pozicije, odlazi u Ministarstvo Finansija Republike Srbije, gde je 3 godine obavljala funkciju pomoćnika ministra, gospodina Dušana Vujovića, kao deo njegovog najbližeg tima. Bila je potpredsednica pregovaračkog Poglavlja 32- finansijska kontrola, kao I Nacionalni projektni direktor na projektu koje je sprovodio UNDP uz podršku SDC. Nakon toga pridružuje se izvrsnom odboru jedne od vodećih IT kompanija u Srbiji, Saga NFG, kao direktor korporativnih poslova I komunikacija. Tu usavršava svoje znanje o komunikacijama, ali I mnogo savremena tehnološka znanja koja će je uputiti na mesto savetnika za komunikacije pri kabinetu za tehnološki razvoj I inovacije Vlade Republike Srbije.
Larisa je radila kao konsultant za razvoj i implementaciju komunikacionih strategija, ali i opšteg biznis unapređenja za IPSOS, Antena grupu, UNDP I mnogih drugih.
Magistar je organizacionih nauka, gde je završila I osnovne studije. Takođe, sertifikovani je interni revizor u javnom sektoru.
Magistar je organizacionih nauka, gde je završila I osnovne studije. Takođe, sertifikovani je interni revizor u javnom sektoru.
Mediji
Danas se mnoge kompanije transformišu i pored „core” poslovanja kreću veću pažnju da obraćaju na svoje zaposlene.
“One thing is certain: pandemic was a huge shock that exposed many weaknesses of the existing system”
Korona je najgori trenutak za naše društvo, a meni je život preokrenula nabolje, ostavila sam sve sve MEGAPLAĆENE POSLOVE i okrenula novi list
Čak 92% svetske populacije ima i koristi pametni telefon svakodnevno, a 80% veoma intenzivno koristi mobilne aplikacije. Između ostalih, neke od njih su i iz oblasti finansija i bankarstva.
Ono što najgore može da se desi jednoj employer branding kampanji je da eksterno komunicirate nešto što nije u skladu sa vrednostima kompanije iznutra, tako da tu možda HR ima vodeću ulogu.
Veoma mali broj kompanija izlazi sa Employer Branding kampanjama koje su integrisane, i to ne samo u našoj industriji, već generalno na domaćem tržištu. To je postao „buzzword“ i svi odjednom pričaju o tome, a to je veoma kompleksan posao i nimalo lak.
Naša je obaveza da podjednako radimo na učvršćivanju temelja svesti o značaju i primeni novih tehnologija, koliko radimo i na razvoju istih.
Danas se potrebe potrošača menjaju više puta u toku jednog dana, kompanije koje ne budu uvidele da je tzv. consumer experience to što prodaje proizvod, ili usluge, i ne budu se digitalno transformisale, jednostavno neće preživeti.