Kako započeti proces brendiranja poslodavca?
Prvo, morate da razumete šta zaposleni vrednuju u okviru organizacije i u skladu sa tim vršiti promene za koje verujete da imaju smisla i ne ugrožavaju poslovanje kompanije. Jako je važno da zaposleni veruju u ono što ćete komunicirati interno i eksterno, inače dolazi do potpuno kontra efekata internih i eksternih komunikacija.
Zašto je danas važno baviti se employer brendingom?
Prema istraživanju LinkedIn-a, 84% zaposlenih razmatralo bi napuštanje svog trenutnog posla ako im se ponudi druga uloga u kompaniji koja ima dobar korporativni imidž. Danas se kompanije utrkuju ne samo za kupce, već i za što bolji kadar. Da bi se ljudi efikasno privukli, zadržali i upravljali, HR timovi se moraju ponašati više kao marketinški timovi. To zahteva dosta resursa, velike i iskusne marketing i HR timove koji rade integrisano.
Vrednost Employer branding-a za zaposlene
Kompanije koje se aktivno bave Employer brendingom beleže značajno veći broj prijava za posao, u poređenju s drugim kompanijama. Osim što vam pomaže da privučete sjajne ljude, proces rada na vašem Employer branding-u pomaže vam da zadržite postojeće zaposlene, jer svako voli da radi u prepoznatljivoj kompaniji sa dobrom tržišnom reputacijom.