Svi volimo društvene mreže. Statistike pokazuju da ih mnogi od nas i koriste. Imamo pregršt opcija, jer se one izdvajaju prema različitim segmentacijama i načinu upotrebe. Danas skoro 4mil građana Srbije ima nalog na Facebook-u, prati ga Instagram sa 3.8mil. to su svakako dve najzastupljenije društvene mreže u Srbiji. Sledi LinkedIn, yatim Twitter, SnapChat, itd…
Izbor sadržaja za svaku od spomenutih mreža trebao bi biti prilagođen zajednici koja čini tu mrežu. Klijenti veoma često, misleći da je neophodno da budu prisutni na što više mreža, na njima koriste isti sadržaj. To uglavnom ne daje željene rezultate. Razlog je veoma jednostavan. Za svaku mrežu potrebno je kreirati istu poruku, ali je formu važno formu, ton, inovativnost prilagođavati trendovima koje svaka mreža postavlja iz dana u dan.
Društvene mreže su naša pasija. Pružamo detaljnu analizu nastupa konkurenata, paralelno sa istraživanjem globalnih trendova u vašoj kategoriji poslovanja. Na taj način i tom segmentu komunikacija pristupamo isključivo strateški.